2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل

قیمت: 0 تومان

قسمت انواع ساندویچ پانل براساس مشخصات فنی آن محاسبه می گردد . ضخامت و طول وعرض آن و نوع ورق وعایق ،متراژ ساندویچ پانل های مصرفی برای هر پروژه محاسبه می شود وقیمت نهایی اعلام می گردد.

قیمت ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری از چند لایه تشکیل می شود. لایه بیرونی که از جنس گالوانیزه ، آلوزینک وآلومینیوم می باشد لایه عایق که از فوم یا ورق پلی یورتان یا پلی استایرن تشکیل می شود یکی از فاکتورهای مهم محاسبه قیمت جنس ورق می باشد و قیمت ورق آلوزینک بالا تر از سایر ورق ها می باشدو عامل بعدی فیمت فوم یا هسته درونی ساندویچ پانل است که پلی یورتان بهترین فوم ومهمترین فوم است وقیمت ان نیز از بقیه عایق ها بالاتر می باشد و فوم پلی استایرن وفوم پشم سنگ رتبه های بعدی را از نظر قیمت دارند. عامل مهم بعدی دانسیته ساندویچ پانل داردکه اگر فشردگی یا دانسیته بیشتر باشد قیمت بالاتر میرود.و عامل بعدی محاسبه قیمت ضخامت ساندویچ پانل است که با در اختیار داشتن این مشخصات می توان قیمت ساندویچ پانل دیواری را بررسی کرد واعلام قیمت نمود.


قیمت ساندویچ پانل سقفی

قیمت ساندویچ پانل سقفی باتوجه به انواع ساند ویچ پانل سقفی بررسی می شود.قیمت ساندویچ پانل آلوزینک که در آن از ورق آلوزینک استفاده می شودبالاتر از ورق گالوانیزه می باشد.و دررسیدن به قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه محدویت رنگ در انتخاب وجودداردو باید حتما رنگ انتخاب شود.نوع فوم مورد استفاده در ساندویچ پانل سقفی بسیار مهم است. فو پلی یورتان فوم پلی استایرن یا فوم پشم سنگ که باز هم اولویت با انتخاب فو م پلی یورتان است . برای تمامی سازه ها اعم از صنعتی وکارگاهی وبینمارستانی ومسکونی و سوله های مواد غذایی وانبارهای بزرگ باید متذکر شدکه از ساندویچ پانل پلی استایرن استفاده نشود و پشم سنگ در برابر حرارت وبرودت وحریق و آتش سوزی بسیار مقاوم بوده است.که برای ساندویچ پانل سردخانه ها و ، ساندویچ پانل اتاق های تمیز وکوره هااز این ساندویچ پانل پشم سنگ استفاده می شود.
قیمت ساندویچ پانل به طور معمول هفتگی قابل تغییر است وبه روز محاسبه می شودو به نواسات بازاروانتخاب مشتری بستگی دارد.


برچسب ها: قیمت ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پنل , قیمت روز ساندویچ پانل , ساندویچ پانل قیمت , ساندویچ پانل قیمت روز , ساندویچ پانل ,