صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
موسسه حسابرسی در تهران

موسسه حسابرسی

یکی از عوامل مهمی که همیشه و در هر دوره زمانی مورد توجه محققان قرار گرفته کیفیت حسابرسی و عوامل موثر بر آن است. از عواملی که سبب بالارفتن کیفیت حسابرسی می شود اندازه موسسه حسابرسی می باشد. جامعه آماری تحقیق شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد.

حسابرسی صورتهای مالی

تمامی نهادها و سازمانها برای سازمان دهی و رسیدن به اهداف اقتصادی خود، نیاز به حسابرسی دارند. در واقع برای حسابرسی صورتهای مالی که طی یک دوره مالی صورت می گیرد کلیه فعالیت های موسسه یا شرکت مورد بررسی قرار گرفته و با ارزیابی بی طرفانه گزارش نهایی تعیین و به اشخاص ذینفع اعلام میگردد.

امروزه با گسترش فعالیت های اقتصادی و مالی در تمامی کشورها، نیازهای متفاوتی در بازار کار و سرمایه به وجود آمده است. کلیه شرکتها و سهامداران و افرادی که در بازار کار و سرمایه فعالیت دارند برای کنترل و ثبت فعالیت های خود به دنبال راهکارهایی صحیح و دقیق می باشند. با گذشت زمان و گسترش فعالیت های مالی در حوزه های مختلف، مجموعه هایی به عنوان شرکت حسابداری و شرکت حسابرسی ایجاد شده که با بهره مندی از دانش و تجربه افرادی مجرب و متخصص در زمینه مربوطه وظیفه حسابداری و حسابرسی فعالیت ها را بر عهده می گیرند.

به خصوص در شهرهای بزرگی مانند تهران به دلیل حجم فعالیت هایی که موسسات و شرکت های بزرگ دارند چنین وظایفی باید به مجموعه هایی که تحت عنوان شرکت حسابداری یا موسسه حسابرسی هستند سپرده شود. با سپردن امور مالی خود به موسسات حسابرسی در تهران قطعا اطمینان بیشتری به بی نقص بودن کارها و کامل بودن رسیدگی های میتوان داشت. موسسات حسابرسی، به امور مالی و مالیاتی شرکت ها به صورت حرفه ای و اختصاصی می پردازند و نتایج را پس از بررسی اعلام می کنند این در صورتی است که در گذشته این رسیدگی ها به فعالیت های اقتصادی شرکت ها و موسسات با توجه به نحوه عملکرد و نوع فعالیت، درون شرکتها و موسسات صورت می گرفت.

موسسه حسابرسی و حسابداری محاسبان با چندین سال سابقه درخشان در امر حسابداری و حسابرسی با داشتن کادری مجرب و متخصص در این امر، یکی از بزرگترین موسسات حسابرسی در تهران بوده که وظایف بررسی صورتهای مالی شما را برعهده گرفته و بدون هیچ نقصی در کوتاه ترین زمان به آنها رسیدگی می کند و گزارش نهایی را به ذینفعان اعلام می دارد. موسسه حسابرسی محاسبان در این راستا آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت و بالاترین سطح تضمین و تعهد به اشخاص فعال در بازار کار و سرمایه در تمامی شهرها ازجمله شهر تهران، کرج و سایر شهرستان های استان البرز، مشهد، قزوین، اراک، اصفهان، ساوه، همدان و ...می باشد و با مشاوره مالی رایگان، مشاوره مالیاتی رایگان و خدماتی از جمله تهیه و تنظیم اظهارنامه، قرارداد حسابرسی و گزارش حسابرسی، گامی مثبت در جهت ارتقا سطح کیفی اطلاعات مالی شما و همینطور در بهینه نمودن سیستم های مالی و مدیریتی برداشته است.


برچسب ها: موسسه حسابرسی , شرکت حسابرسی , انواع حسابرسی , مشاورهم الی , اظهارنامه ,