2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
نرخ تعرفه های حسابرسی

تعرفه های خدمات حسابرسی

طبق مفاد مواد 4 و 5 آیین نامه تعیین نرخ تعرفه های حسابرسی جامعه حسابداران ایران که در پایان سال 94 مرحله اجرا درآمد به شرح زیر محاسبه می گردد.
( این نرخ ها به صورت ساعتی در زیر آمده است.)

کمک حسابرسی 102.000 ریال
حسابرسی ساعتی 153.000 ریال
حسابرس ارشد 306.000 ریال
سرپرست حسابرس 459.000 ریال
سرپرست ارشد حسابرسی 612.000 ریال
مدیر حسابرسی 816.000 ریال
شریک حسابرسی 1.020.000 ریال

رعایت نرخ این تعرفه ها کاملا اجباریست. قابل ذکر است که هزینه های سربار مستقیم و سایر هزینه های قابل تخصیص معادل حداقل 20 درصد حق الزحمه مجموع ساعت کار مستقیم حسابرسی مشخص می گردد.

معایب عدم حسابرسی

از معایبی که عدم وجود حسابرسی برای یک موسسه یا شرکت دارد این است که به دلیل نبود ناظر امکان خطا بسیار است. وجود یک ناظر بر صورتهای مالی و تایید آنها توسط مراجع ذیصلاح سبب اتکا بیشتر بر اسناد و مدارک می شود. وجود حسابرس های ماهر در شرکت حسابداری دانا محاسب درصداین خطاها را به حداقل رسانده و سبب اعتماد مودیان می شود.

انواع گزارش حسابرسی

پس از بررسی حسابها توسط حسابرسی گزارشی با عناوین زیر به افراد ذینفع و مدیران سازمان ارائه می شود.
• گزارش حسابرسی مقبول
• گزارش حسابرسی مشروط
• گزارش حسابرسی مردود
• عدم اظهارنظر در گزارش حسابرسی

مدت زمان تعرفه های حسابرسی

تعرفه های حسابرسی یک ساله می باشند.
از عواملی که سبب تغییر خدمات و تعرفه های حسابرسی می شوند میتوان موارد زیر را نام برد.
• حجم اسناد مالی و فعالیتهای شرت
• شرکت و یا عدم شرکت در مناقصات
• حسابرسی مالی و مالیاتی

حداقل نرخ تعرفه خدمات حسابرسی معادل دو میلیون ریال است. با توجه به شرایط و مدت زمان انجام کار و یا ارائه خدمات جانبی در طی حسابرسی امکان رسیدن هزینه ها به 10 میلیون نیز وجود دارد.

شرکت حسابداری

شرکت حسابداری دانا محاسب فکور با توجه به شرایط و حجم فعالیت های شما به تعیین نرخ خدمات حسابداری و خدمات حسابرسی می پردازد . اما با توجه به ارائه خدمات رایگان حسابداری و حسابرسی که این موسسه حسابرسی برای مودیان در نظر گرفته هزینه های مودیان بسیار کاهش می یابد. بنابراین کافیست با شماره تماسهای موجود در سایت با ما در ارتباط باشید و از مشاره حسابداری رایگان و حسابرسی کارشناسان ما بهره مند گردید.