صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
قیمت انواع ساندویچ پانل ماموت

انواع ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل ها در دو نوع سقفی و دیواری تولید می شوند و هر یک از آن ها دارای زیر مجموعه هایی است که در ادامه به آن می پردازیم :

قیمت انواع ساندویچ پانل ماموت

انواع ساندویچ پانل سقفی : از ساندویچ پانل سقفی برای پوشش سقف سازه ها استفاده می شود . این محصول در رنگ ها و طرح های مختلف طبق ابعاد داده شده از سوی مشتری وارد خط تولید می شود . از ساندویچ پانل سقفی می توان برای پوشش سقف انواع ساختمان های تجاری ، اداری ، صنعتی ، مسکونی و ... استفاده کرد . ساندویچ پانل سقفی دورو ورق ، ساندویچ پانل سقفی یک رو ورق ، ساندویچ پانل سقفی دورو نایلون ، ساندویچ پانل سقفی سردخانه ای ، ساندویچ پانل سقفی اتاق تمیز و ... نمونه هایی از انواع ساندویچ پانل سقفی می باشند . این پانل ها در ضخامت های 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12.5 و 15 سانتی متر تولید می شوند .

قیمت انواع ساندویچ پانل ماموت

انواع ساندویچ پانل دیواری : ساندویچ پانل های دیواری با عرض ثابت 116 سانتی متر برای پوشش دیوار ها استفاده می شود . این پانل ها به صورت نر و مادگی در هم فرو رفته و به هم متصل می شوند . آنها بسیار سبک هستند به همین دلیل به راحتی می توان آن ها ر ا نصب کرد . ساندویچ پانل دیواری دورو ورق ، ساندویچ پانل دیواری یک رو ورق ، ساندویچ پانل دیواری دورو نایلون ، ساندویچ پانل دیواری کلین روم ، ساندویچ پانل دیواری اتاق سرد ، ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی و ... نمونه هایی از انواع ساندویچ پانل دیواری ماموت می باشند .

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی : ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی پانلی است که هنگام اتصال دو پانل به هم وقتی که قسمت های نر و مادگی کنار هم قرار می گیرند ، پیچ اتصال از زیر به آنها وصل می شود . از این پانل بیشتر برای نمای کار استفاده می شود .

قیمت انواع ساندویچ پانل ماموت

قیمت ساندویچ پانل ماموت بر اساس نوع ساندویچ پانل و ضخامت آنها و اینکه پانل سقفی باشد یا دیواری متغیر است . بیشترین عاملی که روی قیمت انواع ساندویچ پانل ماموت می تواند تاثیر گذار باشد جنس فوم عایق و ضخامت آن است .

شما خریداران محتر جهت اطلاع از قیمت انواع ساندویچ پانل ماموت می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یا به صفحه قیمت ساندویچ پانل ماموت مراجعه نمایید .


برچسب ها: قیمت ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پنل , قیمت روز ساندویچ پانل , ساندویچ پانل , ساندویچ پانل قیمت , ساندویچ پانل قیمت روز ,