2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری با در نظر گرفتن مولفه های مختلفی تعیین می شود ، یکی از این مولفه ها متراژ پروژه مورد نظر می باشد .

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری نوعی از ساندویچ پانل ها می باشد که در پروژه های مختلف تولیدی و صنعتی و مسکونی و غیر مسکونی به عنوان یک سازه ساختمانی مفید مورد استفاده قرار می گیرد .

ساندویچ پانل نوعی سازه پر کاربرد با ساختاری چند لایه می باشد . لایه درونی ساندویچ پانل دیواری از نوعی فوم عایق و منعطف ساخته شده که دو طرف آن با دو لایه ورق فلزی پوشش داده شده است .

جنس فوم عایق درونی که نقش هسته ساندویچ پانل دیواری را ایفا می کند ، در تعیین قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری تاثیر گذار می باشد . از نمونه جنس های فوم عایق درونی ساندویچ پانل دیواری می توان موارد زیر را نام برد :

فوم عایق پلی یورتان ، فوم عایق پلی استایرن ، فوم عایق پشم سنگ ، فوم عایق ایکس پی اس و ...

لازم به ذکر است که جنس ورق پوششی که دو طرف فوم عایق را پوشش داده نیز در محاسبه قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری موثر می باشد .

از جمله جنس های ورق پوششی در ساخت ساندویچ پانل دیواری : ورق آلوزینک (آلیاژ آلومینیوم و زینک) ، ورق گالوانیزه ، ورق آلومینیوم را می توان نام برد که در ساخت ساندویچ پانل دیواری مجتمع صنعتی ماموت از ورق آلوزینک با کیفیت بالا بهره گرفته می شود .

کارشناسان مالی مجتمع صنعتی ماموت در محاسبه قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری ، ضخامت فوم عایق را نیز در نظر می گیرند .

برای اطلاع از قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری و صدور پیش فاکتور با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و یا به صفحه ی قیمت ساندویچ پانل مراجعه نمایید .


برچسب ها: ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل دیواری , قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت , قیمت هر متر مربع پانل دیواری , قیمت هر متر مربع پانل ما ,