2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
شرکت ماموت

شرکت ماموت

قیمت: 0 تومان

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل اصطلاحی است که این محصول به دلیل شباهتش به ساندویچ این نام را به خود گرفته است. شباهتی که بین این محصول و ساندویچ وجود دارد به دلیل سه لایه بودن آن است که از این سه لایه، دولایه بیرونی از جنس فلز یا از ورق های فولادی بوده و لایه میانی یا درونی آن که همان هسته ساندویچ پانل است لایه ای عایق در برابر رطوبت و گرما و سرما می باشد. لایه میانی از جنس موادی باید باشد که نقش عایق را به خوبی بازی کند و از نفوذ رطوبت، حرارت، صدا، سرما و گرما به داخل جلوگیری کند.

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پنل اتاق تمیز

ساندویچ پنل سردخانه ای

• ساندویچ پانل های پیچ مخفی

• ساندویچ پانل های دو رو نایلون

• ساندویچ پنل های کارگاهی، اداری، مسکونی

• انواع کانکس های کارگاهی، نگهبانی، استاندارد، نیروگاهی، مخابراتی

ساندویچ پانل ماموت

برای تولید این محصول نیاز به دستگاه های پیشرفته و کاملا مدرن است زیرا باید به نحوی تولید شود که کاملا نیازهای خواسته شده را برآورده کند از جمله اینکه باید عایق آن کاملا از مواد با کیفیت تولید شود تا بتواند فضایی مناسب ایجاد کند که دور از هرگونه رطوبت، سرما و گرمای ناخواسته و ... به داخل سازه باشد.

شرکت ماموت، اولین شرکت تولید کننده ساندویچ پانل با تولید انواع مختلف ورق، انواع ساندویچ پانل از جمله ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل پلی استایرن و ... توانسته بهترین و با کیفیت ترین ساندوچ پنل ها را تولید کرده و به متقاضیان ارائه دهد که تحویل فوری ساندویچ پانل جز برترین ویژگی های ساندویچ پانل ماموت است.

به عنوان بزرگترین و بهترین تولید کننده ساندویچ پانل، این شرکت امکان تولید انواع ساندویچ پانل در طولهای مختلف با استفاده از انواع ورق ها را دارد.

با توجه به اینکه در مکان های مختلف و با شرایط اقلیمی متفاوت و بر حسب شرایط، ممکن است نیاز به استفاده از ساندویچ پانل های مختلف در ابعاد و رنگهای متفاوت باشد بنابراین با اطمینان خاطر از اینکه بتوانیم گزینه مورد نظر خود را در این شرکت بیابیم، میتوان به این شرکت مراجعه کرده و با آسودگی سفارش لازم را بدهیم.

برای نمونه طبق سفارش بعضی از مشتریان، ساندویچ پانل هایی خواسته می شود برای صنایع غذایی که جنس آن از ورقهای استیل باشد و یا سفارشی داده می شود برای مصارف ساختمانی که جنس ورق آن از آلومینیوم باشد.

باید به این نکته توجه کنیم که خواص مکانیکی و شیمیایی ورق ها باهم فرق دارد بنابراین به هنگام سفارش نوع و کاربردهای آن باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. برای آشنایی بیشتر با آنچه از ساندویچ پانل انتظار داریم یا جهت اطلاع کامل از نصب ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل با کارشناسان شرکت ماموت ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان در این زمینه بهره مند شوید.


برچسب ها: ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل , نصب ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی , پانل , پنل ,