2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ساندویچ پانل

ساندویچ پانل

قیمت: 0 تومان

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل همان مصالح ساختمانی است که به صورت پیش ساخته و امروزی ، کاملا طبق سلیقه و نظر مشتری در کارخانه تولید می شود و به محل مورد نظر ارسال می شود.
ساندویچ پانل از سه لایه تشکیل می شود به نام های لایه میانی ساندویچ پانل که به آن هسته نیز می گویند ، لایه پشتی و لایه جلویی ساندویچ پانل که از هسته محافظت می کنند و آن را در بر میگیرند.
ساندویچ پانل ها می توانند از مواد اولیه مختلفی تهیه شوند که این مواد اولیه در هر سه لایه ساندویچ پانل می تواند متفاوت باشد اما این محصولات می توانند دارای دو لایه پشتی و جلویی همسان نیز باشند.
لازم به ذکر است در صورت درخواست مشتریان محترم می توان ساندویچ پانل را به صورت دو لایه و یک رو ورق نیز تهیه و تولید کرد ( اما این نوع به هیچ وجه توصیه نمی شود و همچنین از گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت ماموت مبرا می باشد )
ساندویچ پانل ها از نظر کاربرد به دو دسته ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی تقسیم می شوند که هر دو دسته فوق را می توان در انواع ذیل تهیه کرد.
مصالح ساختمانی پیش ساخته همچنین از نظر مواد اولیه نیز دارای انواع ساندویچ پانل هستند که بدین صورت دسته بندی می شوند :
ساندویچ پانل گالوانیزه که این ساندویچ پنل به دلیل اینکه از ورق های گالوانیزه در ساخت آن استفاده شده است و هر دو رو لایه این ساندویچ پنل از ورق گالوانیزه می باشد به اسم، نام گذاری شده است.
ساندویچ پانل آلوزینک که در این محصول که هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی قابل استفاده می باشد ، از ورق آلوزینک به صورت دو رو ورق استفاده می شود، قیمت این پنل ماموت از سایر ساندویچ پانل ها از نظر ورق های پوشش ساندویچ پانل ماموت گران تر است و دلیل این امر کیفیت آن است زیرا این ورق ها ضد زنگ هستند و خمیدگی ، بریدگی و یا شکستگی پیدا نمی کنند و به همین دلیل می توان آن ها را بهترین نوع و قابل گارانتی از طرف شرکت ماموت دانست.

ساندویچ پانل آلومینیوم که این ساندویچ پانل نیز ماننده دو پانل ماموت قبل همانطور که ذکر شد ، از ورق آلومینیوم است که به دلیل استفاده دو هر دو طرف هسته ساندویچ پنل ماموت این نام را گرفته است و این ساندویچ پانل ها غیر قابل شستشو هستند زیرا لک آب روی ورق آومینیوم می ماند.
ساندویچ پانل طرح چوب از شکیل ترین انواع ساندویچ پانل ها هستند اما یکسری تفکرات قدیمی و طبق مصالح ساختمانی سنتی در مورد این ساندویچ پانل ها وجود دارد و آن هم اینست که به دلیل استفاده از ساندویچ پانل چوبی ، در برابر رطوبت و آب ضعف نشان خواهد داد که این کاملا اشتباه است زیرا دو ورق این ساندویچ پنل ماموت از ورق فایبرگلاس که ورقی است ضد آب و رطوبت استفاده می شود که بسیار مقاوم است.

ساندویچ پانل شفاف که این ساندویچ پانل ها را می توان در انواع پانل ماموت با ورق پلی کربنات و ساندویچ پانل شیشه ای که با شیشه تهیه می شود و شیشه دو ورق پوشش آن را تشکیل می دهد، استفاده کرد و بیشترین کاربرد آن برای گلخانه ها و ساخت اماکن با نفوذ نور است.
ساندویچ پانل پلی یورتان که بخاطر هسته این ساندویچ پانل نام گذاری شده است ، از فوم تزریقی پلی یورتان به عنوان هسته استفاده می کند و این فوم را می توان با ضخامت مورد نظر مشتری تهیه کرد ولی بهتر است از نظر مشاورین ماموت در این مورد استفاده شود و استاندارد ضخامت در آن ها رعایت شود تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
ساندویچ پانل ارزان ماموت را می توان در انواع مختلف پانل ماموت با توجه به کاربرد آن ها تهیه کرد و ساندویچ پانل پلی استایرن که از فوم تزریقی پلی استایرن در هسته آن استفاده شده است از این دست ساندویچ پانل هاست.
ساندویچ پانل XPS نیز از فوم تزریقی XPS تهیه می شود که این فوم تزریقی بسیار نازک است و در بین لیست قیمت پانل ماموت در رده متوسط قرار گرفته است ، این فوم تزریقی فشرده در بسیاری از کاربری ها از بهترین انتخاب هاست.
ساندویچ پانل پشم سنگ یکی از انواع ساندویچ پانل است که به رده گران ترین محصولات در لیست قیمت ساندویچ پانل قرار گرفته است ، الیاف پشم سنگ یا پشم معدنی تشکیل دهنده هسته این پانل می باشد که این الیاف از بازمانده سنگ های آتش فشانی آذرین است که از بازمانده سنگ های آتش فشانی است.
ساندویچ پانل پشم شیشه که بعد از پانل پشم معدنی از گران ترین هاست ، را می توان به صورت ساندویچ پانل قسطی و ساندویچ پانل دست دوم تهیه کرد.
پس از انتخاب محصول مورد نظر خود با توجه به مشاوره مشاورین می توانید ثبت سفارش کرده و در مدت کمی آن را تهیه کنید و و توسط نصابان ساندویچ پانل ماموت ، آن ها را نصب و اجرا نموده و استفاده کنید.


برچسب ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری , قیمت ساندویچ پانل , ساندویچ پانل پلی یورتان ,